SŁOWNIK POJEĆ
wszystkie
W3C
Organizacja mająca na celu porządkowanie schematów zarządzających przesyłem danych w ramach HTTP i regułami według których powinny być tworzone strony internetowe.
Walidacja testu
Potwierdzenie prawidłowego przeprowadzenia testu na podstawie danych.
Wariacje
Zmiany wprowadzane w celu optymalizacji strony internetowej.
Wartościowa oferta (z ang. value proposition)
Główny powód, dla którego odwiedzający Twoją stronę przekształca się w Twojego leada sprzedażowego. Innymi słowy, odpowiedź na pytanie: "Co będę z tego miał?".
Wartościowy lead sprzedażowy
Wartościowym leadem sprzedażowym jest potencjalny klient, który wyraził chęć otrzymywania od Twojej firmy powiadomień, zapoznał się z informacjami na temat Twoich produktów bądź usług ora...
Webinarium
Webinarium to rodzaj internetowej prezentacji lub seminarium prowadzonego na żywo. Umożliwia dwustronną komunikację między jego uczestnikami i prowadzącymi, np.
Website Grader
Narzędzie do mierzenia efektywności strony internetowej.
WHATWG
Organizacja założona przy współpracy największych wyszukiwarek internetowych (Google, Apple, Mozilla, Opera). Zajmuje się m.in.
Widżety (z ang. widget)
Widżety to elementy Twojej witryny, zaprojektowane wyłącznie po to, żeby się wyróżniać. Zazwyczaj znajdują się w kolumnach z lewej lub prawej strony Twojej witryny.
Wielokanałowa automatyzacja marketingu
Prowadzenie efektywnych kampanii e-mailingowych czy dojrzewania leadów wymaga stałej interakcji z potencjalnymi klientami oraz docierania do nich za pośrednictwem wielu różnych kanałów i platfo...