SŁOWNIK POJEĆ

 

 



Organizacja mająca na celu porządkowanie schematów zarządzających przesyłem danych w ramach HTTP i regułami według których powinny być tworzone strony internetowe.

czytaj więcej


Potwierdzenie prawidłowego przeprowadzenia testu na podstawie danych.

czytaj więcej


Zmiany wprowadzane w celu optymalizacji strony internetowej.

czytaj więcej


Główny powód, dla którego odwiedzający Twoją stronę przekształca się w Twojego leada sprzedażowego. Innymi słowy, odpowiedź na pytanie: "Co będę z tego miał?".

czytaj więcej


Wartościowym leadem sprzedażowym jest potencjalny klient, który wyraził chęć otrzymywania od Twojej firmy powiadomień, zapoznał się z informacjami na temat Twoich produktów bądź usług ora...

czytaj więcej


Webinarium to rodzaj internetowej prezentacji lub seminarium prowadzonego na żywo. Umożliwia dwustronną komunikację między jego uczestnikami i prowadzącymi, np.

czytaj więcej


Narzędzie do mierzenia efektywności strony internetowej.

czytaj więcej


Organizacja założona przy współpracy największych wyszukiwarek internetowych (Google, Apple, Mozilla, Opera). Zajmuje się m.in.

czytaj więcej


Widżety to elementy Twojej witryny, zaprojektowane wyłącznie po to, żeby się wyróżniać. Zazwyczaj znajdują się w kolumnach z lewej lub prawej strony Twojej witryny.

czytaj więcej


Prowadzenie efektywnych kampanii e-mailingowych czy dojrzewania leadów wymaga stałej interakcji z potencjalnymi klientami oraz docierania do nich za pośrednictwem wielu różnych kanałów i platfo...

czytaj więcej