SŁOWNIK POJEĆ
wszystkie
Tag lub tagline
Tag stanowi rodzaj kategorii, pozwalającej odpowiednio sklasyfikować Twoje posty. Jest to wyraz lub grupa wyrazów, która pomaga określić, czego dotyczy dany post.
Targetowanie
Kierowanie wiadomości e-mail do wybranej grupy odbiorców potencjalnie zainteresowanych ich zawartością.
Targetowanie behabioralne
Targetowanie behawioralne (z ang. Interest-Based Advertising) to dopasowanie reklamy do indywidualnego odbiorcy.
Technorati
Technorati to popularna internetowa wyszukiwarka do blogów, wyposażona również w funkcję kategoryzacji blogów i prowadzenia rankingów ich wiarygodności.Witryna powstała w 2002 r.
Test A/B
Test, któremu poddane zostają dwie różne wersje tej samej strony docelowej w celu sprawdzenia, która z nich okaże się bardziej efektywna.
Tłum błyskawiczny (z ang. Flash mob)
Tłum błyskawiczny to duża grupa ludzi, która niespodziewanie zbiera się w danym miejscu publicznym na krótki okres czasu, w celu podjęcia niezwykłych i bezcelowych działań.
Tooltip (etykieta)
Dodatkowa grafika, link, część tekstu, która nie jest wyświetlana do momentu, gdy użytkownik nie najedzie kursorem w odpowiednie miejsce. Może mieć różne formy np.
Top of the Funnel ( TOFU)
Etap lejka sprzedażowego, na którym znajdują się leady niegotowe do dokonania zakupu, ale poszukujące odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości związane z daną branżą.
Transparentność
To inaczej przejrzystość i spójność strony www oraz przedstawianej na niej oferty. Jest wskazywana jako jeden z najważniejszych elementów, podczas zakupów online przez 80% użytkowników.
Tumblr
Tumblr pozwala użytkownikom na dzielenie się treściami w formie bloga.