SŁOWNIK POJEĆ

 

 



Tag stanowi rodzaj kategorii, pozwalającej odpowiednio sklasyfikować Twoje posty. Jest to wyraz lub grupa wyrazów, która pomaga określić, czego dotyczy dany post.

czytaj więcej


Kierowanie wiadomości e-mail do wybranej grupy odbiorców potencjalnie zainteresowanych ich zawartością.

czytaj więcej


Targetowanie behawioralne (z ang. Interest-Based Advertising) to dopasowanie reklamy do indywidualnego odbiorcy.

czytaj więcej


Technorati to popularna internetowa wyszukiwarka do blogów, wyposażona również w funkcję kategoryzacji blogów i prowadzenia rankingów ich wiarygodności.Witryna powstała w 2002 r.

czytaj więcej


Test, któremu poddane zostają dwie różne wersje tej samej strony docelowej w celu sprawdzenia, która z nich okaże się bardziej efektywna.

czytaj więcej


Tłum błyskawiczny to duża grupa ludzi, która niespodziewanie zbiera się w danym miejscu publicznym na krótki okres czasu, w celu podjęcia niezwykłych i bezcelowych działań.

czytaj więcej


Dodatkowa grafika, link, część tekstu, która nie jest wyświetlana do momentu, gdy użytkownik nie najedzie kursorem w odpowiednie miejsce. Może mieć różne formy np.

czytaj więcej


Etap lejka sprzedażowego, na którym znajdują się leady niegotowe do dokonania zakupu, ale poszukujące odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości związane z daną branżą.

czytaj więcej


To inaczej przejrzystość i spójność strony www oraz przedstawianej na niej oferty. Jest wskazywana jako jeden z najważniejszych elementów, podczas zakupów online przez 80% użytkowników.

czytaj więcej


Tumblr pozwala użytkownikom na dzielenie się treściami w formie bloga.

czytaj więcej