SŁOWNIK POJEĆ

 

 



Najważniejszy generator ruchu na stronie.

czytaj więcej


Smarketing to połączenie sprzedaży ( z ang. sales) i marketingu (z ang. marketing). Taka integracja może doprowadzić nawet do 20% wzrostu przychodów w skali rocznej.

czytaj więcej


Krótka wiadomość tekstowa (SMS) to bardzo popularna metoda przesyłania wiadomości tekstowych za pomocą urządzeń mobilnych. Może również służyć do prowadzenia działania marketingowych.

czytaj więcej


E-mail wysłany do użytkownika, który nie wyraził na to zgody. Zazwyczaj są to niechciane i nieoczekiwane wiadomości od nieznanego nadawcy.

czytaj więcej


Wewnętrzna sprzedaż to termin stosowany w branży B2B. Oznacza otrzymanie wewnętrznej akceptacji do nabycia danego produktu lub usługi.

czytaj więcej


To inaczej opowiadanie historii. Ma na celu nawiązanie możliwe, że innej niż do tej pory, komunikacji z użytkownikiem.

czytaj więcej


Strona służąca do konwersji odwiedzających na leady sprzedażowe (zawiera formularz osobowy, po którego wypełnieniu użytkownik otrzymuje dostęp do danych treści).

czytaj więcej


Kiedy przeprowadzasz test A/B, chcąc zoptymalizować witrynę internetową, oryginalna strona, którą chcesz usprawnić, nazywana jest stroną kontrolną.

czytaj więcej


Przedstawienie szczegółów konkretnej realizacji przedsięwzięcia, która może pomóc potencjalnemu klientowi w podjęciu decyzji co do dokonania zakupu danego produktu czy usługi.

czytaj więcej


StumbleUpon to spersonalizowana wyszukiwarka internetowa działająca jak system rekomendowania treści. Umożliwia użytkownikom przeglądanie, ocenę i popularyzację stron internetowych.

czytaj więcej