SŁOWNIK POJEĆ

 

 



Made for AdSense (MFA) są to strony internetowe zrobione specjalnie dla Google AdSense, czyli specjalnego serwisu reklamowego, który dopasowuje reklamy wyświetlane na stronach do znajdującego s...

czytaj więcej


Narzędzie służące do tworzenia oraz wysyłania newsletterów, zintegrowanie ich wysyłki z posiadanym przez firmę oprogramowaniem, jak również na dzielenie się nimi w mediach społecznościowy...

czytaj więcej


Narzędzie marketingowe będące na 3 miejscu pod względem skuteczności. Polega na przesyłaniu zainteresowanym subskrybentom informacji handlowej na adres e-mail.

czytaj więcej


To plik zawierający listę linków, przygotowany po to, żeby robot wyszukiwarki łatwiej mógł dotrzeć do wszystkich stron w ramach danej witryny.

czytaj więcej


Strona w ramach Twojej witryny internetowej z listą (w postaci linków) najważniejszych należących do niej stron internetowych.

czytaj więcej


Tradycyjny marketing, opierający się na nachalnym przekazie marketingowym, nakłaniającym odbiorców do nabycia danego produktu lub usług.

czytaj więcej


Strategia marketingowa polegająca na publikowaniu wartościowych, wiarygodnych i ciekawych treści (tzw. contentu) w celu zbudowania pozytywnego wizerunku firmy oraz trwałej relacji z klientami.

czytaj więcej


Marketing szeptany, który spopularyzował się m.in. dzięki rozwojowi e-mail marketingu, polega na rozpowszechnianiu przekazu marketingowego dobrowolnie przez zwolenników firmy.

czytaj więcej


Model marketingu, w którym przekaz reklamowy jest kierowany do odbiorców wyłącznie wtedy, kiedy wyrażą na to zgodę, np.

czytaj więcej


Firma powstała w 2006 roku, specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania do automatyzacji marketingu w modelu SaaS (z ang. Software as a Service, oprogramowanie jako usługa).

czytaj więcej