SŁOWNIK POJEĆ

 

 



Wizualny aspekt strony docelowej; to w jaki sposób została zaprojektowana, np. formularz może znajdować się w lewej części strony, a opis oferty w prawej.

czytaj więcej


Osoba, która w trakcie cyklu sprzedażowego przekształciła się z anonimowego odwiedzającego Twoją stronę w nowy kontakt.

czytaj więcej


Proces rozpoczynający się w momencie, w którym dany internauta odwiedza Twoja stronę, a kończący się na dokonaniu transakcji.

czytaj więcej


Ilość danych, którą musisz zebrać, żeby otrzymać dokładne wyniki przeprowadzanych testów.

czytaj więcej


Liczba odsłon (czyli wejść), którą uzyskała Twoja strona.

czytaj więcej


Terminem lifecasting określa się rejestrowanie i publiczne transmitowanie wydarzeń z życia danej osoby z wykorzystaniem technologii cyfrowej, zazwyczaj za pośrednictwem internetu.

czytaj więcej


"Like" to jedna z funkcji portalu Facebook, umożliwiająca użytkownikom publiczne wyrażenie swojej aprobaty ("polubienie") danej wiadomości, zdjęcia, wydarzenia itp.

czytaj więcej


Link przekierowujący z jednej strony na inną.

czytaj więcej


Link przekierowujący z jednej strony internetowej na inną w ramach tej samej witryny, np. z Twojej strony głównej na stronę z Twoimi produktami.

czytaj więcej


LinkedIn to sieć społecznościowa stworzona przede wszystkim do celów biznesowych. LinkedIn powstał w maju 2003 r. W czerwcu 2010 r.

czytaj więcej