SŁOWNIK POJEĆ
wszystkie
Kampania pielęgnowania leadów
Kampania e-mailingowa (określana także jako drip marketing) polegająca na wysyłaniu do danego odbiorcy spersonalizowanych wiadomości, zawierających oferty lub informacje, które mogłyby go zainteresować i przesunąć w dół lejka sprzedażowego. Kampanię pielęgnowania leadów rozpoczyna się po wypełnieniu przez danego internautę formularza osobowego na stronie docelowej. Uzyskane w ten sposób informacje pozwalają na segmentację potencjalnych klientów (ze względu na zainteresowania, czynniki demograficzne itd.), a następnie na skierowaniu do nich odpowiedniego przekazu, umożliwiającego przesunięcie leadów sprzedażowych w dół lejka marketingowego.
Narzędzia do pielęgnowania leadów Hubspot:
Badania przeprowadzone przez firmę Gleanster pokazują, że 50% wartościowych leadów odwiedzających Twoją stronę internetową nie jest gotowych do dokonania zakupu. Zamiast zmuszać ich do tego za pomocą nachalnego i nieefektywnego przekazu, narzędzia do pielęgnowania leadów firmy Hubspot umożliwiają Ci wysłanie serii spersonalizowanych e-maili do Twoich nowych leadów, które ułatwią im podjęcie decyzji.