SŁOWNIK POJEĆ
wszystkie
Kampania
Przekaz e-mail marketingowy lub seria wiadomości, np. mających na celu pielęgnowanie leadów, zaprojektowanych w celu osiągnięcia danego celu marketingowego.
Kampania pielęgnowania leadów
Kampania e-mailingowa (określana także jako drip marketing) polegająca na wysyłaniu do danego odbiorcy spersonalizowanych wiadomości, zawierających oferty lub informacje, które mogłyby go zain...
Kanał internetowy
Źródło informacji wykorzystywane w celu zapewnienia użytkownikom dostępu do często aktualizowanych treści.
Kanoniczny adres URL (canonical URL)
Jest to najlepszy adres, pod którym użytkownik może znaleźć pożądane informacje. Zdarza się, że te same treści są dostępne pod więcej niż jednym adresem.
Katalog blogów
Katalog blogów to strona internetowa z listą blogów uporządkowanych pod kątem ich popularności, tematu i kategorii.
Kategoria
Pojęcia kategoria i tagi często stosowane są wymiennie.
Kod QR (z ang. Quick Response Code)
Alfanumeryczny, dwuwymiarowy, kwadratowy kod kreskowy, który może być odczytany przez specjalne czytniki. Składa się z czarnych modułów tworzących kwadrat na białym tle.
Kodeks SEO
Instrukcja opracowana przez Internet Advertising Bureau Polska (IAB), mająca na celu nakreślenie zasad wg. których powinni działać specjaliści z branży SEO.
Komentarze
Opinie opublikowane przez Twoich czytelników w odpowiedzi na posty na Twoim blogu. Jest to bardzo przydatna metoda komunikacji z odbiorcami.
Kompozycja marketingowa (marketing mix)
Mieszanka składająca się z 4 elementów, dzięki którym mamy możliwość oddziaływania na rynek:Product (produkt) - tutaj kierujemy się potrzebami konsumentów i skupiamy na elementach takich j...