SŁOWNIK POJEĆ

 

 



Przekaz e-mail marketingowy lub seria wiadomości, np. mających na celu pielęgnowanie leadów, zaprojektowanych w celu osiągnięcia danego celu marketingowego.

czytaj więcej


Kampania e-mailingowa (określana także jako drip marketing) polegająca na wysyłaniu do danego odbiorcy spersonalizowanych wiadomości, zawierających oferty lub informacje, które mogłyby go zain...

czytaj więcej


Źródło informacji wykorzystywane w celu zapewnienia użytkownikom dostępu do często aktualizowanych treści.

czytaj więcej


Jest to najlepszy adres, pod którym użytkownik może znaleźć pożądane informacje. Zdarza się, że te same treści są dostępne pod więcej niż jednym adresem.

czytaj więcej


Katalog blogów to strona internetowa z listą blogów uporządkowanych pod kątem ich popularności, tematu i kategorii.

czytaj więcej


Pojęcia kategoria i tagi często stosowane są wymiennie.

czytaj więcej


Alfanumeryczny, dwuwymiarowy, kwadratowy kod kreskowy, który może być odczytany przez specjalne czytniki. Składa się z czarnych modułów tworzących kwadrat na białym tle.

czytaj więcej


Instrukcja opracowana przez Internet Advertising Bureau Polska (IAB), mająca na celu nakreślenie zasad wg. których powinni działać specjaliści z branży SEO.

czytaj więcej


Opinie opublikowane przez Twoich czytelników w odpowiedzi na posty na Twoim blogu. Jest to bardzo przydatna metoda komunikacji z odbiorcami.

czytaj więcej


Mieszanka składająca się z 4 elementów, dzięki którym mamy możliwość oddziaływania na rynek:Product (produkt) - tutaj kierujemy się potrzebami konsumentów i skupiamy na elementach takich j...

czytaj więcej