SŁOWNIK POJEĆ

 

 



Model reklamy internetowej, w której reklamodawca płaci za kliknięcie użytkownika w daną reklamę, a nie za jej wyświetlenie. Ten model reklamy używany jest m.in.

czytaj więcej


Model rozliczeń w marketingu internetowym, w którym reklamodawca płaci za każdy wypełniony formularz rejestracyjny znajdujący się na jego stronie.

czytaj więcej


W reklamie internetowej jest to koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, czyli koszt tysiąca odsłon danej witryny internetowej.

czytaj więcej


Stosunek kosztów marketingowych do liczby realnie zrealizowanych zleceń. Wskaźnik ten jest bardzo istotny dla określenia efektywności prowadzonych działań marketingowych.

czytaj więcej


Model rozliczeniowy w marketingu internetowym, w którym reklamodawca płaci wydawcy za każdym razem, kiedy użytkownik kliknie w jego baner i dokona zakupu online.

czytaj więcej


Craigslist to popularna internetowa strona handlowa, za pośrednictwem której użytkownicy sprzedają swoje produkty lub usługi innym użytkownikom.

czytaj więcej


Creative Commons to korporacja o charakterze nonprofit, której celem jest ułatwienie ludziom dzielenia się i korzystania z pracy innych z poszanowaniem praw autorskich.

czytaj więcej


System zarządzania relacjami z klientami (z ang. customer relationship management) to system umożliwiający stałą interakcję z potencjalnymi i faktycznymi klientami.

czytaj więcej


Cross-platform marketing automation to platforma, dzięki której Twoje maile stają się wygodne w odbiorze i czytelne dla potencjalnych klientów korzystających z różnych urządzeń mobilnych, np...

czytaj więcej


Krótki numer (do sześciu cyfr), pod który odbiorca wysyła wiadomość tekstową w celu wzięcia udziału w danej kampanii lub konkursie, np. "wyślij TEKST pod numer 1234 i wygraj nagrodę!".

czytaj więcej