SŁOWNIK POJEĆ

 

 



Call to action to link lub przycisk, w formie tekstowej lub graficznej, którego celem jest zachęcenie odwiedzającego do wejścia na daną stronę docelową i przekształcenia się w ten sposób w l...

czytaj więcej


Termin chat może odnosić się do dowolnej formy komunikacji za pośrednictwem internetu, jednak tradycyjnie określa się w ten sposób dwustronny model komunikacji przy pomocy aplikacji umożliwiaj...

czytaj więcej


Narzędzie pozwalające na przechowywanie danych poza komputerem, na specjalnie utworzonych serwerach. W chmurze może znajdować się ich kilka, a także dostępne jest ich łączenie.

czytaj więcej


Chmura tagów to wizualna reprezentacja tagów lub słów powtarzających się na danej stronie, stosowana w celu określenia zawartości serwisu internetowego.

czytaj więcej


Zjawisko polegające na generacji sztucznych kliknięć w linki. Często stosowane przez nieuczciwą konkurencję. Stanowi utrudnienie szczególnie w modelu rozliczeniowym PPC (pay per click).

czytaj więcej


Cloaking to metoda wykorzystywana do wpływania na pozycjonowanie stron, polegająca na dostarczaniu innej treści robotom wyszukiwarek, a innej użytkownikom danej strony.

czytaj więcej


Terminem Closed Loop Marketing (CLM, marketing zamkniętej pętli) określa się strategię biznesową, której celem jest usprawnienie działań marketingowych i zwiększenie sprzedaży (zamknięcie ...

czytaj więcej


System zarządzania treścią. To oprogramowanie, które umożliwia Ci łatwiejsze dodawanie treści do Twojej strony internetowej.

czytaj więcej


Copywriting to pojęcie ściśle związane z marketingiem.

czytaj więcej


Model wyceny przyjmowany przez reklamodawców wobec wydawców. W tym wypadku reklamodawca płaci za konkretny typ działań ze strony odbiorców podjęty na jego korzyść.

czytaj więcej